Dołącz do e-Izby
Polski / English

Aktualności

06.11.2014

Laureaci konkursu „e-Commerce Polska awards 2014”

Wczoraj w kinie Praha w Warszawie odbyła się uroczysta gala wręczenie nagród w konkursie dla sklepów internetowych „e-Commerce Polska awards 2014”. Przyznano 10 nagród w kategoriach głównych oraz 2 nagrody w głosowaniu konsumentów. Wszyscy nominowani otrzymali wyróżnienia. 

Więcej »

W kategoriach z zakresu brandingowego wyłoniono następujących laureatów:

Design roku

Laureat w grupie „mały e-sklep” : Balladine 

W grupie „średni/duży e-sklep” : Groupon.pl

 

Innowacja roku

Laureat w grupie „mały e-sklep” :  Denley.pl

Laureat w grupie „średni/duży e-sklep”:  Kazar

 

Pomysł promocyjny roku

Laureat w grupie „mały e-sklep”: Sephora.pl

Laureat w grupie „średni/duży e-sklep”: Mamissima

 

W kategoriach z zakresu sprzedażowego wyłoniono następujących laureatów:

Strona roku

Laureat w grupie „mały e-sklep”: Gorseciarka.pl

Laureat w grupie „średni/duży e-sklep”: Bonprix

 

Przełamanie nieufności

Laureat w grupie „mały e-sklep”: BEAUTIKON.com

Laureat w grupie „średni/duży e-sklep”: Zalando SE

 

W głosowaniu konsumentów wybrano:

W grupie „mały e-sklep”: MniamMniam.pl

W grupie „średni/ duży e-sklep”: Księgarnia TaniaKsiazka.pl

Każdy etap konkursu podlegał szczegółowemu audytowi kancelarii prawniczej Porębski i Wspólnicy. Audyt wykazał pełną zgodność procedur głosowania i wyboru laureatów konkursu z regulaminem.

Kolejna edycja konkursu za nami. Zarówno z punktu widzenia branży, jak i konsumentów to ważne wydarzenie na mapie polskiego e-commercu. Wielu gości doceniło możliwość networkingu biznesowego, który towarzyszył gali. Była to sprzyjająca sytuacja do wymiany wiedzy i doświadczeń.  – tłumaczy Patrycja Sass- Staniszewska, członek zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej.

Konkurs „e-Commerce Polska awards 2014” był sponsorowany przez: Dotpay S.A Przelewy24.pl oraz firma bluerank.

 

Zwiń «