Dołącz do e-Izby
Polski / English

Aktualności

19.05.2017

Druga edycja konferencji eDelivery już 26 września

E-commerce to przyszłość. Kto nie będzie online, ten zniknie z rynku. Te oraz inne hasła są w ostatnim czasie bardzo popularne w środowisku biznesowym i warto dowiedzieć się, co tak naprawdę się za nimi kryje. Tego zaś najlepiej nauczyć się od praktyków branżowych, których będzie można spotkać 26 września na Stadionie PGE Narodowym na eDelivery 2017, czyli drugiej edycji konferencji poświęconej m.in. logistyce w e-commerce.

Więcej »

Zeszłoroczne wydarzenie zgromadziło około 200 właścicieli sklepów, managerów i dyrektorów odpowiadających za e-commerce oraz logistykę. W tym roku organizatorzy zapowiadają, że frekwencja będzie jeszcze większa, ponieważ oprócz logistyki pojawią się także inne zagadnienia związane z komunikacją skierowaną do klientów, płatnościami oraz sprzedażą poza granice Polski.

W tej chwili w agendzie znajduje się już kilku prelegentów, m.in. Szymon Bujalski z Empiku, Joanna Torres z TOYSRUS France i Grzegorz Sałdoń z Shopera. Będą mówić o znaczeniu jakości obsługi klientów oraz o omnichannelu. Kolejni mówcy będą ogłaszani w najbliższym czasie. - Staramy się, aby były to duże firmy i wartościowi mówcy, którzy mają doświadczenie w branży. W tym roku zależy nam na tym, żeby podobnie jak w pierwszej edycji, prelekcje były w formie case studies. Mamy też nadzieję, że doświadczenia zdobyte przy poprzedniej organizacji pozwolą nam na uzyskanie jeszcze lepszego efektu - tak merytorycznego, jak organizacyjnego - tłumaczy Piotr Szymczak, Chief Sales & Marketing Officer w Grupie Furgonetka, która jest organizatorem konferencji.

Konferencja jest także wspierana merytorycznie przez firmy posiadające na polskim rynku e-commerce ogromne doświadczenie. W tej chwili są to Raben, Ruch, Shoper i InPost, ale organizatorzy nie wykluczają, że do tego zacnego grona dołączą jeszcze inne firmy.

Sprzedaż biletów została już uruchomiona. Nabyć je można poprzez stronę www.edelivery2017.pl. Do 31 maja 2017 dla early birds obowiązuje niższa cena, dodatkowo w tym roku organizatorzy ustalili także stałą zniżkę -20% dla sklepów internetowych.

Jak było w zeszłym roku? Zachęcamy do obejrzenia krótkiego podsumowania.

 

Zwiń «